Nazwa projektu: EuRegioVital(e)2011
Partner Wiodący: Gmina Stara Kamienica, Numer Partnera Wiodącego: 67712 Partnerzy Projektu: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o., ABS Robur Zittau GmbH , Gmina Oybin
Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. 58-580 Szklarska Poręba, ul. Sanatoryjna 1 fax. 075 75 47 138, tel. sekretariat 075 75 47 100 realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne na „Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011„
1. Opis sposobu przygotowania propozycji ofertowej: a) Ma być złożona w formie według załączonego wzoru propozycji cenowej b) Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, c) Ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką, d) Ma obejmować całość zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
Przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne na „Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011„
Stan istniejący. W dniu 15.12.2011 roku została zawarta umowa pomiędzy Saksońskim Bankiem Odbudowy – Bankiem Wsparcia a Partnerem Wiodącym o dofinansowanie projektu pod nazwą EuRegioVital(e)2011 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007-2013. Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. jest Partnerem Projektu (PP1) EuRegioVital(e)2011. Powołanie koordynatora dla swojej części projektu jest zadaniem Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. wynikającym z Koncepcji Wdrażania Projektu zatwierdzonej przez Komitet Monitorujący w dniu 15.09.2011r.
Czynności związane z przeprowadzeniem zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Świadczenie usługi koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011” są ujęte w Umowie o dofinansowanie projektu w: § 3 Plan wydatków I finansowanie projektu, w Kategorii wydatków: wydatki na ekspertów I doradców zewnętrznych, honoraria dla prelegentów o udokumentowanych kwalifikacjach specjalistycznych. Rodzaj wydatku: zatrudnienie eksperta do przeprowadzenia 2 procedur przetargowych powyżej 14 tys. euro na roboty i na dostawy. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji przetargowej do wyłonienia wykonawcy zadania pn. „Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011” w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami Ustawy z 29.01.2004 r.-Prawo zamówień publicznych (w skrócie u.p.z.p.), którą tworzą następujące dokumenty Pod pojęciem „dokumentacji przetargowa” należy rozumieć:
a) projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych zawierający: - instrukcję dla wykonawców (IDW) - projekt umowy - opis przedmiotu zamówienia sporządzony otrzymany od Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. b) protokół z przeprowadzonego postępowania wraz ze wszystkimi integralnymi załącznikami, c) projekt umowy dla wybranego w drodze postępowania wykonawcy zamówienia, d) projekty ogłoszeń związanych z postępowaniem,
Do obowiązków usługodawcy (Wykonawcy) należy lub usługa obejmuje: 1. opracowanie dokumentacji przetargowej 2. poddanie dokumentacji przetargowej kontroli ex-ante przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki i wprowadzenie ewentualnych zaleceń Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego 3. przygotowania projektów odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ zadane przez Wykonawców w toku prowadzonego postępowania, 4. przygotowania, w porozumieniu z Izerskiem Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o., projektów odpowiedzi na pytania wykonawców zadane w toku postępowania i dotyczące przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie czynności związanych z bieżącym informowaniem potencjalnych wykonawców o wprowadzanych modyfikacjach SIWZ, udzielanych odpowiedziach na pytania, zawiadomieniach – zgodnie ze stosownymi zapisami u.p.z.p., 6. udział w pracach Komisji Przetargowej powołanej zarządzeniem Dyrektora Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o., w charakterze sekretarza, 7. przekazanie, sporządzanego na bieżąco, Protokołu postępowania z udzielania zamówienia publicznego wraz z integralnymi do niego załącznikami - jednostce nadzorującej, 8. uczestniczenie w audycie końcowym Projektu.
3. Firma wykonująca usługę powinna spełniać następujące kryteria: a) działać na lokalnym rynku nie krócej niż 3 lata b) posiadać doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych na roboty, dostawy i usługi dla przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszy Strukturalnych,
3. Wymagany termin realizacji zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy zlecenia na przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego.
4. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty: a) Formularz propozycji wg załączonego wzoru, b) Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,
5. Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej: Zaproponowana cena powinna zawierać: - Wartość netto usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, - Obowiązujący podatek od towarów i usług, - Cenę (wartość brutto wraz z podatkiem VAT) usługi/dostawy/robót budowlanych.
6. Oferty będą oceniane wg. następujących kryteriów oceny ofert: Cena, waga 100 %
7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej: Propozycję ofertową należy złożyć w terminie do dnia 24.07.2012 r. w formie zgodnej ze wskazaniem zamawiającego w pkt 1 lit. a, w siedzibie Zamawiającego: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. 58-580 Szklarska Poręba, ul.Sanatoryjna 1
8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są: Grzegorz Panfil tel. 502 073 547, fax 75 75 47 138 Magdalena Jakiel tel. 75 75 47 114 Ewa Nakiewicz tel. 75 75 47 129
9. Informacje dotyczące zawierania umowy: W terminie wyznaczonym przez zamawiającego w powiadomieniu o wyborze wykonawcy, wybrany wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę w komórce merytorycznej wdrażającej projekt EuRegioVital(e)2011
10. Załączniki: 1) Opis przedmiotu zamówienia 2) Wzór propozycji cenowej
Zamówienie publiczne w pdf
PLIKI DO POBRANIA:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Wzór propozycji cenowej
3. KOMUNIKAT O UNIEWAŻNIENIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
|