REJESTRACJA ON-LINE

Facebook Image
Facebook Image
r.
Odsłon : 558434
Wpisany przez Andrzej Starczyk   
środa, 18 lipca 2012 20:44

SNPLue

Nazwa projektu: EuRegioVital(e)2011

Partner Wiodący: Gmina Stara Kamienica,   Numer Partnera Wiodącego: 67712
Partnerzy Projektu: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o., ABS Robur Zittau GmbH , Gmina Oybin


Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. 
58-580 Szklarska Poręba, ul. Sanatoryjna 1
fax. 075  75 47 138, tel. sekretariat 075 75 47 100
realizując zamówienie na podstawie Art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych
 
ZAPRASZA

do złożenia propozycji cenowej  na zadanie pn.:


Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne na „Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011„

1. Opis sposobu przygotowania propozycji ofertowej:
a) Ma być złożona w formie według załączonego wzoru propozycji cenowej
b) Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
c) Ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką,
d) Ma obejmować całość zamówienia.

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:

Przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania  o zamówienie publiczne  na „Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011„

Stan istniejący.
W dniu 15.12.2011 roku została zawarta umowa pomiędzy Saksońskim Bankiem Odbudowy – Bankiem Wsparcia a Partnerem Wiodącym  o dofinansowanie projektu pod nazwą EuRegioVital(e)2011 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007-2013.
Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o. jest Partnerem Projektu (PP1) EuRegioVital(e)2011.
Powołanie  koordynatora dla swojej części projektu jest zadaniem Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii  "Izer-Med" Sp. z o.o. wynikającym z Koncepcji Wdrażania Projektu zatwierdzonej przez Komitet Monitorujący w dniu 15.09.2011r.

Czynności związane z przeprowadzeniem zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Świadczenie usługi koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011” są ujęte w Umowie o dofinansowanie projektu w: § 3 Plan wydatków I finansowanie projektu, w Kategorii wydatków: wydatki na ekspertów I doradców zewnętrznych, honoraria  dla prelegentów o udokumentowanych kwalifikacjach specjalistycznych. Rodzaj wydatku: zatrudnienie eksperta do przeprowadzenia 2 procedur przetargowych powyżej 14 tys. euro na roboty i na dostawy.
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie  dokumentacji przetargowej do wyłonienia wykonawcy zadania pn. „Świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu EuRegioVital(e)2011”  w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami Ustawy z 29.01.2004 r.-Prawo zamówień publicznych  (w skrócie u.p.z.p.), którą tworzą następujące dokumenty
Pod pojęciem „dokumentacji przetargowa” należy rozumieć:

a) projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych zawierający:
- instrukcję dla wykonawców (IDW)
- projekt umowy
- opis przedmiotu zamówienia sporządzony otrzymany od Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
b) protokół z przeprowadzonego postępowania wraz ze wszystkimi integralnymi załącznikami,
c) projekt umowy dla wybranego w drodze postępowania wykonawcy zamówienia,
d) projekty ogłoszeń związanych z postępowaniem,

Do obowiązków usługodawcy (Wykonawcy) należy lub usługa obejmuje:
1. opracowanie dokumentacji przetargowej
2. poddanie dokumentacji przetargowej kontroli ex-ante przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki i wprowadzenie ewentualnych  zaleceń Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
3. przygotowania projektów odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ zadane przez Wykonawców w toku prowadzonego postępowania,
4. przygotowania, w porozumieniu z Izerskiem Centrum Pulmonologii i Chemioterapii  "Izer-Med" Sp. z o.o.,  projektów odpowiedzi na pytania wykonawców zadane w toku postępowania i dotyczące przedmiotu zamówienia,
5. prowadzenie czynności związanych z bieżącym informowaniem potencjalnych wykonawców o wprowadzanych modyfikacjach SIWZ, udzielanych odpowiedziach na pytania, zawiadomieniach – zgodnie ze stosownymi zapisami u.p.z.p.,
6. udział w pracach Komisji Przetargowej powołanej zarządzeniem Dyrektora Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o., w charakterze sekretarza,
7. przekazanie, sporządzanego na bieżąco, Protokołu postępowania z udzielania zamówienia publicznego wraz z integralnymi do niego załącznikami - jednostce nadzorującej,
8. uczestniczenie w audycie końcowym Projektu.

3. Firma wykonująca usługę powinna spełniać następujące kryteria:
a) działać na lokalnym rynku nie krócej niż 3 lata
b) posiadać doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych na roboty, dostawy i usługi dla przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszy Strukturalnych,

3. Wymagany termin realizacji zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy zlecenia na przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego.

4. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz propozycji wg załączonego wzoru,
b) Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,

5. Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:
Zaproponowana cena powinna zawierać:
- Wartość netto usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- Obowiązujący podatek od towarów i usług,
- Cenę (wartość brutto wraz z podatkiem VAT) usługi/dostawy/robót budowlanych.

6. Oferty będą oceniane wg. następujących kryteriów oceny ofert:
Cena, waga  100 %

7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję ofertową  należy złożyć w terminie do dnia  24.07.2012 r. w formie zgodnej ze wskazaniem zamawiającego w pkt 1 lit. a, w siedzibie Zamawiającego: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.  58-580 Szklarska Poręba, ul.Sanatoryjna 1

8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:
Grzegorz Panfil tel. 502 073 547, fax 75 75 47 138
Magdalena Jakiel tel. 75 75 47 114
Ewa Nakiewicz tel. 75 75 47 129

9. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego w powiadomieniu o wyborze wykonawcy, wybrany wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę w komórce merytorycznej wdrażającej projekt EuRegioVital(e)2011

10. Załączniki:
1) Opis przedmiotu zamówienia
2) Wzór propozycji cenowej

Zamówienie publiczne w pdf

PLIKI DO POBRANIA:

1. Opis przedmiotu zamówienia

2. Wzór propozycji cenowej

3. KOMUNIKAT O UNIEWAŻNIENIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 
free pokereverest poker revie